Manipulační a přepravní poplatky, servis a reklamace

Manipulační a přepravní poplatky (balné) závisí na celkové hodnotě objednaného zboží po započítání množstevních slev a slevy při objednání prostřednictvím Internetového obchodu.

Hodnota objednávky Manipulační poplatek Poštovné
Nižší než 2000,- Kč 200 Kč 200 Kč
2001,- až 5000,- Kč 0 Kč 200 Kč
vyšší než 5000,- Kč 0 Kč 0 Kč

všechny uvedené částky jsou bez DPH

Platba za zboží

  1. v hotovosti (na dobírku),
  2. převodem mezi bankovními účty na základě proforma faktury (u vyšších částek),
  3. převodem mezi bankovními účty na základě faktury (u vyšších částek a dosažení příslušné bonity klienta).

Jak reklamovat zboží u společnosti NEDIS KERR s.r.o.

  1. Navštivte stránku http://servis.nedis.cz
  2. Vyplňte reklamační formulář (v případě reklamace více různých produktů lze vyplnit první, odeslat a poté se vrátit tlačítkem zpět v prohlížeči opět na formulář). Důležitý údaj k vyplnění – číslo faktury.
  3. Po vyplnění formuláře Vám bude vygenerován soubor PDF, který si stáhnete, vytisknete a vložíte do balíku s reklamovaným zbožím.
  4. Reklamované zboží, prosím, zašlete na adresu našeho autorizovaného servisu, t.j.: ATV MORAVIA s.r.o., Geislerova 279/1 (vchod z ulice Táborská), 615 00 Brno
  5. V případě neopravitelnosti výrobku budete e-mailem upozorněni, že Vám bude vystaven dobropis společností NEDIS (v reklamačním formuláři – bod 1) - musí být uvedeno číslo faktury.

Vybrali jste 0 z maximálního počtu 0 produktů ke srovnání. (vybrat další)

Porovnat
Nahoru